• Snelle bezorging
  • Vaste lage verzendkosten
  • Duurzame & betrouwbare verzending via Fietskoeriers.nl
  • Snelle bezorging
  • Vaste lage verzendkosten
  • Duurzame & betrouwbare verzending via Fietskoeriers.nl

Webshop / Klantenservice Medewerk(st)er

*GESLOTEN*

Als Webshop / Klantenservice Medewerk(st)er bij Love, Peace & Joy is jouw voornaamste taak het zorgdragen voor tevreden klanten. Love, Peace & Joy verkoopt niet zomaar kleding, maar een beleving. Het is onze missie om online shoppen zo persoonlijk mogelijk te maken.

Jij bent, samen met een aantal collega’s, verantwoordelijk voor het verwerken van online bestellingen en je beantwoordt vragen van klanten (telefonisch of per mail), denkt met ze mee en dat alles met een grote glimlach op je gezicht! 

Zo kan jouw dag bij ons eruit komen te zien:

Je zet de computer aan en terwijl het webshopsysteem en mailprogramma opstarten heb jij intussen al een kop thee gezet. Je werpt een blik op de bestellingen die vandaag ingepakt moeten worden, maar begint met de mail, checkt eventuele bijzonderheden naar aanleiding van bestellingen, beantwoordt een vraag over welke panty bij dat ene leuke jurkje past en zet een vraag door naar de Fietskoeriers over de vertraging van een zending. Dan ga je pakbonnen en etiketten uitprinten en begin je met het bij elkaar zoeken van de orders. Na het scannen van de artikelen pak je deze in als een piekfijn cadeautje en maak je ze klaar voor verzending. Rond half 12 komt er een fietskoerier langs die de retouren en een paar grote dozen met nieuwe collecties brengt. Tussendoor beantwoord je nog een telefoontje en je hebt gezien dat je dat ene prachtige blousje vanochtend al wel heel vaak hebt ingepakt en dat het inmiddels is uitverkocht, dus dat noteer je, zodat je op een later moment kunt overleggen of het slim is deze na te bestellen. Daarna pak je enkele retouren uit, checkt deze en legt ze terug op de plank. Dan is het alweer tijd voor de lunch.

Uit de koelkast mag je pakken wat je wilt, dus je eigen broodtrommeltje meenemen is niet nodig. Zo gezond mogelijk, daar houden we van, dus na de nodige vitamientjes en, als zin hebt, een klein wandelingetje door de ‘achtertuin’ (langs de IJssel) kun je weer helemaal opgeladen aan de slag.

Yes, eindelijk tijd om te kijken wat er in die grote dozen zit! Vandaag heb je tijd om een collega te helpen bij het online zetten van deze artikelen, dus stapels vrolijke kleuren en prints gaan er door je handen. Tussendoor beantwoord je nog wat mailtjes en verwerk je nog wat bestellingen die intussen binnengekomen zijn. De middag vliegt voorbij en het is alweer bijna tijd om naar huis te gaan. Je vouwt nog gauw een paar dozen en zorgt dat alles weer opgeruimd is, zodat jij (of je collega), morgen weer goed voorbereid van start kan. Met een voldaan gevoel (wat heb je veel vrouwen blij kunnen maken vandaag!) ga je naar huis.

Wat vragen wij van je?

Voor deze functie ben je een nauwkeurige en zelfstandige aanpakker (MBO+) met een flexibele instelling. Je kunt goed overzicht houden en denkt actief mee. Je bent handig met de computer, kunt snel schakelen en een mailtje naar een klant schud je eenvoudig uit je mouw. Je bent commercieel ingesteld, maar verliest daarbij nooit de klantbeleving uit het oog. Je snapt de dynamiek van een groeiend bedrijf. Een goede beheersing van de Nederlandse taal is essentieel en je kunt je ook aardig redden in het Engels. Je hebt affiniteit met kleding en vindt het leuk om klanten te adviseren over combinaties.

Wij zoeken iemand (liefst uit Zutphen of directe omgeving) voor minimaal 24 uur per week (met doorgroei naar 32 uur). Jij bent in deze functie hoofdverantwoordelijk voor de klantenservice, dus het is fijn als je werktijden over de week verspreid kunnen worden, zodat klanten niet al te lang hoeven te wachten op een antwoord. Deze dagdelen kunnen we in overleg invullen. 

Wat wij bieden

  • Een veelzijdige functie in een klein team, met een gezellige, informele sfeer en een fijne werkplek, waar in overleg veel mogelijk is;
  • Werk waarbij je af en toe vergeet dat je daadwerkelijk aan het werk bent;
  • Een passend salaris dat met jou meegroeit;
  • Een leuke korting op (persoonlijke) aankopen in onze webwinkel (we kunnen alleen niet garanderen dat je er niet ontzettend hebberig van wordt ;));
  • Lunch op kantoor. 

Iets voor jou?

Kijk eens rond op onze website of social media en bedenk of onze sfeer jou aanspreekt en of je affiniteit hebt met de merken die we voeren. De juiste klik vinden we eigenlijk het allerbelangrijkste, dus liever maken we snel kennis dan dat we lange e-mails door moeten spitten. Een korte motivatie volstaat dus en met een foto geef je ons er direct een ‘gezicht’ bij.

Reacties kun je sturen naar Ellen via het mailadres ellen@lovepeacejoy.nl.

Uiterlijk woensdag 25 mei berichten we je over een eventueel vervolg.

We kijken uit naar je reactie!